網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月16日 星期三

李蕙敏:李蕙敏領養一歲多仔仔:佢令我人生圓滿! __,李蕙敏,

李蕙敏呢個另類母愛一樣偉大。歌手李蕙敏(Amanda)終於如願以償榮升媽媽,成功領養一歲多的男孩,更給他改名Micheal。Micheal成為Aman ...


李蕙敏呢個另類母愛一樣偉大。


歌手李蕙敏(Amanda)終於如願以償榮升媽媽,成功領養一歲多的男孩,更給他改名Micheal。Micheal成為Amanda家中一分子只是幾個月時間,之前因為未辦好手續所以不能公開。Amanda開心說Micheal的出現是她和英籍老公Serge最好的生日禮物:「我哋都係十月生日,老公係十月一號,我係十月四號,我哋依家都好適應一家三口出街,都好多笑料發生,Micheal已經鍾意模仿大人做嘅嘢,學我啲動作手勢,拎我啲手袋、着嘅鞋,好搞笑。」Amanda稱有時見到Micheal的一舉一動自己都好感動,從心而發洶湧到想喊出來,感恩有他令自己人生變得完整、圓滿。


當了媽媽的Amanda表示正學習中一齊成長:「諗番起細個都有做佢做過嘅嘢,一啲傻嘅行為,同埋小朋友好純,令自己心裏面嘅細路仔走番出嚟,童真咗,本身我都好多童真,但唔好意思表露嘛,其實開心好簡單,以純真啲嘅心去做人同諗嘢,雖然係大人嘅世界,但可以嘅話都要保持純真嘅心。」


生活上多了一個小朋友可有不慣?Amanda表示:「都有㗎,因為佢哋唔係寵物,要24小時都要照顧佢,佢又鍾意周圍走,所以改咗佢花名叫Monkey,佢對好多嘢都好好奇,性格好活潑唔怕生保,湊佢都好攰㗎,因為佢體格都幾強健,有成20磅,抱到隻右手都好痛,但自己都想建立同佢嘅親密,惟有左右手輪住抱。」她指Micheal很活躍興奮又嗌,忟憎又嗌,但小朋友都應該是這樣,不過面臨最大挑戰是帶他坐飛機,笑謂:「湊小朋友係辛苦過做嘢,想休息都要等佢瞓咗先,不過都有屋企人幫手,工作係有影響。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!