網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月20日 星期日

良心味 __,

王宗堯願用積蓄助前線手足,他表示平日開支不多,篤串魚蛋已好滿足。
王宗堯堅持幫襯黃店,訪問當日,就一口氣在銅鑼灣「懲罰」了三間黃店,篤魚蛋、喝果茶和食茶餐廳,雖然不是甚麼米芝蓮推介,勝在食物有人情味,王宗堯吃得好滿足 ...


王宗堯堅持幫襯黃店,訪問當日,就一口氣在銅鑼灣「懲罰」了三間黃店,篤魚蛋、喝果茶和食茶餐廳,雖然不是甚麼米芝蓮推介,勝在食物有人情味,王宗堯吃得好滿足,他更在飲品店的連儂牆寫下「自由香港」的memo貼上。

王宗堯是譚小環的渣哥常客,邊篤魚蛋和腸粉,邊說:「有良心喺裏邊特別好味,𠵱家香港人有骨氣程度係好令人佩服,尤其近日NBA風波,好多香港人將日常生活、衣食住行、坐車等生活習慣都改咗。」近期近乎零收入的王宗堯可擔心花光積蓄?他說:「我個人好慳,我多數幫襯地道小店,篤串魚蛋,偶爾係會同朋友出去食飯,但都唔大使,我好少食米芝蓮壽司,某程度上,我女朋友(蘇皓兒)跟住我係咪捱苦,但佢都冇所謂。平日有限度花費,我儲落嚿錢都捱得住,我都有做少少理財投資,老竇送我去外國讀書,讀經濟都唔係冇用。慶幸我都冇包袱,唔使養屋企。」王宗堯表示金錢一定要花在值得的地方,「香港人𠵱家好清楚值唔值,唔係用金錢衡量,有好多價值遠遠超乎金錢價值。」

相關新聞:【娛樂人物】王宗堯不跪低



銅鑼灣這條電車路上,在過去幾個月發生過不少警民衝突,王宗堯每次走過都非常感觸。 銅鑼灣這條電車路上,在過去幾個月發生過不少警民衝突,王宗堯每次走過都非常感觸。

揦鮓手段

途經不停爆警民衝突的電車路上,王宗堯不無感慨,尤其8月11日晚上,銅鑼灣出現有飛虎隊假扮示威者拉人,原來他同一時間身處附近派物資,跟便衣擦身而過。這幾個月持續發生的一切,王宗堯沉重說:「好攰,成日用『揦鮓』手段保住建制,我都有無力感,不過如果𠵱家放棄,就同五年前一樣,佔中時係有一啲地方做得唔好,有開嘉年華,日前有人喺太子花壇前切蛋糕,立即被譴責,今次大家會自我檢討。」王宗堯也不屑「撕紙狗」惡行,看到銅鑼灣天橋上的連儂牆,文宣被撕掉變成垃圾,他說:「有某部份人唔鍾意呢啲街頭佈置藝術,佢哋破壞咗,又掉到周地垃圾,但連儂精神係你破壞,我哋有機會會再整返靚佢。」撕一貼百,有機會王宗堯會出力修復。




鍾意就快D Share啦!