掃呢頁CODE去手機

2019年10月12日 星期六

何韻詩:何韻詩倫敦開騷前收恐嚇 示威者場外掟雞蛋 __,何韻詩,

何韻詩於倫敦開騷。歌手何韻詩於英國時間10月11日在倫敦舉行演唱會,而開騷前收到恐嚇,有人呼籲在阿詩舉行演唱會時到場抗議及向她擲雞蛋,而網上流傳一段短 ...


何韻詩於倫敦開騷。


歌手何韻詩於英國時間10月11日在倫敦舉行演唱會,而開騷前收到恐嚇,有人呼籲在阿詩舉行演唱會時到場抗議及向她擲雞蛋,而網上流傳一段短片,見開騷前有一班人聚集,不停叫口號辱罵阿詩。現時身在英國的阿詩表示想不到開演唱會也受威脅,亦擔心前來欣賞演唱會的觀眾的安全問題,着大家入場時要加倍小心。


而阿詩的助手接受訪問,她表示雖然沒有和阿詩一同到英國,不過開騷前一日已聞有人會到場外抗議:「係英國警方通知我哋,示威者喺場外,阿詩喺場內,所以阿詩見唔到佢哋,我哋除基本保安外,仲有英國警方喺度,所以阿詩冇特別受到影響,喺開騷前啲示威者都係逗留咗一個鐘左右,叫完口號、擲完雞蛋就走咗,之前有傳聞過百人,但現場只有數十人,個騷好順利完成咗。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!