網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月11日 星期五

謝安琪:謝安琪開騷變麥浚龍作品展 粉絲爆粗嗌回水 __,謝安琪,麥浚龍,

大家點睇?歌手謝安琪(Kay)事隔三年再踏紅館開騷,雖然她事前已透露今次演唱會反傳統,為樂迷準備了不一樣的演出,不過第一場演出後,有不少觀眾都未能接受 ...


大家點睇?


歌手謝安琪(Kay)事隔三年再踏紅館開騷,雖然她事前已透露今次演唱會反傳統,為樂迷準備了不一樣的演出,不過第一場演出後,有不少觀眾都未能接受顛覆香港傳統演唱會的風格,即引來歌迷兩極評論。有人覺得演唱會與預期有很大落差,批評Kay的演唱會Rundown,不明為何會有太多屬於麥浚龍(Juno)的歌曲,分別走到Kay及Juno的社交網留言投訴,引發歌迷罵戰,爭辯不休。


Kay親自回應


有忠粉向阿Kay投訴,要求改歌單:「我自問都係資深fans,我好appreciate有story有message,但成一半都係Juno歌,其實如果係Juno作品展一早講聲,好失望。」有歌迷問Kay:「呢個真係Kay你自己設計嘅rundown?你睇到全場每一分鐘都有人走同埋幾多廁所位嗎?」


而Kay親自在平台上回覆:「所有曲目和歌曲編排都是我的心思,也埋藏了我對大家的祝福。kay... isn’t me以『被誤解』為題,知己鮮有,知音難求。這演出是一個閲讀自己思考生命的歷程,這課題有它的難度,我感謝的是有和我們一同經歷的觀眾和他們給予我的鼓勵。我們台前幕後,為大家傾盡全力演出,由開場前的音樂到謝幕後的驚喜都一絲不苟,不同的意見和感受我都領受,我欣賞的是每一顆開放的心。儘(盡)管盡力,倘(尚)未能與你互通,這也許就是這個命題本身承載著(着)的美意。祝福不嫌多,心意不過時,我謝謝你曾來過,希望你有一天也體會到我的心意。」


網民嗌失望


Juno ig亦被網民洗版,有粉絲質問:「有三分一都係你既(嘅)歌,個個入場係為左(咗)聽謝安琪嘅歌呀,真係悶到訓(瞓)…個show短已經衰,仲要勁係既(嘅)歌,聽日唔該改rundown…」、「放過Kay啦 好嘛?」、「你做director有冇諗過尊重翻(番)謝安琪嘅歌迷?」、「依家係謝安琪演唱會唔係Juno feat Kay演唱會呀,你知唔知班fans真金白銀買飛來聽謝安琪而唔係你??」、「好失望,真係好失望,你要玩風格,但唔好玩謝安琪。」甚至有人爆粗留言:「回水呀X!」


不過亦有不少歌迷大讚演唱會好正,欣賞偶像大膽新嘗試:「Amazingly good!藝術上的大突破!繼續捨平凡,is Kay again!」有歌迷更表示睇完第一場,要立即再買飛睇多場。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!