掃呢頁CODE去手機

2019年10月29日 星期二

娛樂專題:解除限奶令 鄭伊娜蜜月遊泰盡情晒身材 __,鄭伊娜,

Ena同Felix終於有時間度蜜月。藝人鄭伊娜(Ena)與唱作歌手老公潘敬祖(Felix)早前到泰國度蜜月,被下「限奶令」的Ena,獲准大解放換上多套 ...


Ena同Felix終於有時間度蜜月。


藝人鄭伊娜(Ena)與唱作歌手老公潘敬祖(Felix)早前到泰國度蜜月,被下「限奶令」的Ena,獲准大解放換上多套泳衣晒身材,Felix全程以「老公視角」喪影靚相,認真廿四孝。


六間酒店盡情歎!


鄭伊娜與潘敬祖去年在日本舉行婚禮,今年3月在港註冊補擺婚宴,奈何婚後各有各忙,直至早前才抽出時間,飛到泰國曼谷及布吉度蜜月十天。


今次蜜月之旅,Ena表示住了六間酒店,盡情享受人生:「其實呢個旅程,我同Felix分別各自揀酒店,原本懶神秘咁,唔想畀對方知道安排咗啲乜,但最後發現大家都係book有私人泳池,又同酒店講叫職員安排啲浪漫擺設,所以出到嚟個感覺,發現大家真係心靈相通!」兩人坦言最難忘在布吉入住獨立別墅,Ena笑言每朝睡醒就可暢泳,非常健康:「曬住太陽睇書,又可以喺露天花園沐浴,夜晚就坐喺大水泡浮喺泳池睇電影,加上一望無際嘅沙灘打鞦韆,仲有花瓣浴同蛋糕,成件事真係好浪漫。」


咪咪自由喇!


難得酒店享私人泳池,Ena帶備多套泳衣,除游水外,還在池邊大擺甫士留倩影,而Felix就變身攝影師幫太太影靚相,Ena說:「Felix同我拍拖開始,已經畀我訓練有素,所以唔使影好多次,就已經有好多靚相,不過今次有啲相佢覺得太性感,叫我唔好放上網,哈哈!」Felix坦承平時不准Ena太過暴露:「始終我都傳統,有時太性感唔係幾好,但游水就梗係着泳衣所以破例畀太太性感靚吓!」


飛索尖叫失禮晒!


平時大家去泰國,必定在商場大出血,今次兩夫婦卻反其道而行,選擇遊覽名勝,親親大自然,Ena說:「我哋去咗經典電影《007》取景嘅布吉島,其實都冇咩行,不過吹住海風真係好舒服,我同Felix都扮番個經典甫士,影吓相、玩吓!」此外,她又挑戰自己大玩空中飛索:「老公係歷奇教練,佢事前都有同我講解點玩,所以唔係好驚,但又唔知點解玩嗰陣不停尖叫,搞到等緊玩嘅小朋友都笑唔停。」Felix說:「其實我覺得太太係驚嘅,但佢冇講,我梗係扮唔知所以當佢玩完時,我都讚太太咁有勇氣,畀多啲鼓勵同信心佢。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!