掃呢頁CODE去手機

2019年10月29日 星期二

徐熙娣:小S齋P自己靠害?大S面腫變大媽嚇親網民 __,大S,小S,徐熙娣,徐熙媛,

好有陷害家姐嘅嫌疑!台灣女星徐熙媛(大S)同妹妹徐熙娣(小S)一向姊妹情深,尋日小S喺社交網上載一張兩人身穿姊妹裝嘅相片,相中佢哋戴上黑超,並擺出相同 ...


好有陷害家姐嘅嫌疑!


台灣女星徐熙媛(大S)同妹妹徐熙娣(小S)一向姊妹情深,尋日小S喺社交網上載一張兩人身穿姊妹裝嘅相片,相中佢哋戴上黑超,並擺出相同甫士,十分有型!小S仲留言:「時髦的ASOS~」不過相中嘅大S頭髮稍為凌亂,臉腫腫而令人感覺似大媽,有網民更話認錯大S做徐媽媽:「大S嚇到我了」、「左邊的是大S嗎?認不出來!」、「還以為小S跟徐媽媽」。此外,有眼利網民留意到P圖痕迹,見小S身後嘅門框線條都歪埋,網民隨即留言笑指小S淨係顧住P自己,又問小S係咪想陷害姐姐!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!