網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月10日 星期日

譚永浩:【播足14年】主持譚永浩不捨節目完結 __,譚永浩,

譚永浩係橫跨兩代嘅主持。主打年輕資訊嘅長壽綜藝節目《激優一族》2005年起首播,自2015年1月重新包裝改名為《YAngle》後,不經不覺已播出逾4年 ...




譚永浩係橫跨兩代嘅主持。


主打年輕資訊嘅長壽綜藝節目《激優一族》2005年起首播,自2015年1月重新包裝改名為《Y Angle》後,不經不覺已播出逾4年半,但原來節目即將步入尾聲,呢日一眾主持人,包括譚永浩、譚嘉儀、駱胤鳴及黃庭鋒等,就齊集錄影最後一集,各人更分別喺社交網大晒合照留念。


其中身為兩代節目主持、「元老級」之一嘅譚永浩,就發長文表達不捨之情,佢指呢個節目開始其主持生涯,陪伴佢一齊成長,並慶幸可以參與其中:「曾經,好鍾意佢,亦有試過唔係咁鍾意佢。好玩過,悶過。今日,最後一集,有唔捨得,但冇特別唔開心。佢完成咗佢嘅使命,感激沿途遇到嘅台前幕後,感激可以參與到最後一集。ByeBye。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!