掃呢頁CODE去手機

2019年11月9日 星期六

鄧佩儀:由細靚到大!鄧佩儀自爆16歲就老定咗 __,鄧佩儀,

生日快樂!藝人鄧佩儀聽日就27歲生日,佢喺社交網晒出拎住蛋糕嘅相,相信有人同佢慶生,唔知會唔會係男仔呢?之後佢仲自爆16歲時已經老定咗,佢上載舊照並留 ...




生日快樂!


藝人鄧佩儀聽日就27歲生日,佢喺社交網晒出拎住蛋糕嘅相,相信有人同佢慶生,唔知會唔會係男仔呢?之後佢仲自爆16歲時已經老定咗,佢上載舊照並留言:「其實在童年時,大概16歲開始,就一直被猜是27,28歲.......還記得那時候我挺難受的,明明很年輕卻總是被誤認為年紀大真實年齡十歲..........現在真的快27歲了,突然覺得有點難過,難過不是因為大一歲,而是因為時間一眨眼就過了十年,有點捨不得時間過得這麼快。還很想任性地做很多事情,但成熟了,有責任心了,就不可以再不顧一切地做一些不成熟的事情⋯我想應該很多人都經歷過我這些心路歷程吧。」咁鄧佩儀又唔使咁Sad,人哋咁講即係話你16歲已經靚爆鏡,唔係點拎到華姐冠軍呀!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!