掃呢頁CODE去手機

2019年11月9日 星期六

張文慈:唔止靚女咁簡單 張文慈爆張曦雯真面目 __,張文慈,張曦雯,

究係乜呢?藝人張文慈(Pinky)有份拍攝無綫劇《木棘証人》,開鏡前原本只被故事角色吸引,想不到卻有意外收穫:「多咗好多細佬妹囉,最貼心嘅係『細佬』謙 ...




究係乜呢?


藝人張文慈(Pinky)有份拍攝無綫劇《木棘証人》,開鏡前原本只被故事角色吸引,想不到卻有意外收穫:「多咗好多細佬妹囉,最貼心嘅係『細佬』謙仔(羅仲謙),佢好照顧大家,又識氹人開心,好似煞科飯敍咁,酒水菜單全部係佢同Kelly(張曦雯)一手包辦,我哋『坐享其成』。」


至於她與張曦雯已非首次合作,不過今次再結片緣,Pinky對Kelly的「大躍進」刮目相着﹕「同上次《跳躍生命線》比,佢進步得好快,有啲場口係因為佢嘅投入,令大家好易入戲,加上佢唔怕辛苦及聰明,外在條件又好好,我相信佢假以時日係可造之材。」百忙中的Kelly因Pinky提過喜歡她的水樽,專程抽時間去為對方準備一個,煞科飯局上為Pinky送上小驚喜,搞到Pinky感動到眼濕濕,揚言希望日後還有機會再合作。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!