網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月18日 星期一

台慶2019:地獄黑仔王!張振朗台慶綵排被錄影機擊中 __,姜皓文,張振朗,黑仔,

咁黑仔呀!無綫藝人張振朗黑運未除!號稱「地獄黑仔王」的他除主演劇集經常被推遲播放外,兩年前的平安夜他於屯門被商場天台飛落街的大型帳篷擊傷腰及膝蓋,休養 ...




咁黑仔呀!


無綫藝人張振朗黑運未除!號稱「地獄黑仔王」的他除主演劇集經常被推遲播放外,兩年前的平安夜他於屯門被商場天台飛落街的大型帳篷擊傷腰及膝蓋,休養好一段日子才告痊愈,而日前他為今年無綫台慶綵排亦飛來橫禍,被吊臂錄影機擊傷臂膊,一度要入院進行治療。


無綫助理總經理(非戲劇製作)余詠珊回應記者查詢表示:「尋日綵排時錄影機跌咗落嚟,傷到佢左膊,現場嘅人都好驚,忙住查問佢傷勢,雖然睇嚟冇乜事,但都叫佢去醫院驗查,醫生証實佢啲骨冇嘢,但叮囑如果覺得有問題就返去再照吓。(有傳佢表演嗰part錄影?)唔係,係現場直播嘅。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!