掃呢頁CODE去手機

2019年11月11日 星期一

陳豪:陳豪下年先拍劇 咖啡店生意受影響 __,陳豪,

共勉之!藝人陳豪在將軍澳電視城為節目《Do姐有問題》擔任嘉賓,完成劇集拍攝後陳豪正放假休息,但也忙於打理咖啡店生意及湊仔,明年才再拍劇,他笑說:「做人 ...




共勉之!


藝人陳豪在將軍澳電視城為節目《Do姐有問題》擔任嘉賓,完成劇集拍攝後陳豪正放假休息,但也忙於打理咖啡店生意及湊仔,明年才再拍劇,他笑說:「做人就係咁,希望可以做多啲嘢。(生意有冇影響?)有影響,但唔算太緊要,啱啱開始起步,沖咖啡成本又唔係咁犀利,自己已經覺得好幸運。(有冇要求減租?)都係跟大隊,同商場都有啲協議。」講到與傳被「雪藏」的李佳芯碰面,他說:「我又成日見到佢,都同佢出咗兩次Trip。(安慰佢?)佢由拍劇到依家,都冇乜嘢喎。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!