掃呢頁CODE去手機

2019年11月24日 星期日

歐陽娜娜:多咗喇!網友笑歐陽娜娜真身:仙女變丫鬟 __,歐陽娜娜,

今次真係……做多咗喇啲相!大陸金雞獎尋日(23日)對撼第56屆台灣金馬獎,不過仍有唔少台灣明星盛裝出席金雞獎,好似歐陽娜娜、明道、霍建華等都係座上客, ...




今次真係……做多咗喇啲相!


大陸金雞獎尋日(23日)對撼第56屆台灣金馬獎,不過仍有唔少台灣明星盛裝出席金雞獎,好似歐陽娜娜、明道、霍建華等都係座上客,當中歐陽娜娜亦係昨晚典禮表演嘅台柱,大騷大提琴琴技,更以一襲酒紅色Low cut晚裝示人,其工作室事前就公開靚相Sell仙氣,不過當歐陽娜娜真人現身紅地氈時就出晒事……


本身歐陽娜娜套靚裙微露事業線,靚腿又若隱若現,工作室提前公開佢喺海灘上影嘅美照,一顰一笑靚到震,連帶攝影師都「一夕爆紅」,被楊冪、迪麗熱巴、劉詩詩等粉絲央求自家藝人工作室要同呢位攝影師合作,仲因而上埋熱搜造成轟動。


點知到咗紅地氈時,歐陽娜娜孖住鹿晗女友關曉彤齊齊現身,網友睇到歐陽娜娜零修圖嘅相即刻嚇一跳,直指佢套寬鬆晚裝唔掂,當佢跟喺穿上一襲低胸白禮服嘅關曉彤身後時,兩人嘅身高差同氣場更被網友戲稱:「像正宮娘娘後面跟着一個丫鬟!」令人大跌眼鏡…不過仍有網友力撐歐陽娜娜,認為佢同關曉彤各有各風格:「關曉彤和歐陽娜娜氣質不一樣」、「路人覺得歐陽娜娜真的好看」睇嚟藝人P圖都係盡量貼近現實,始終都係要出嚟見人嘅……


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!