掃呢頁CODE去手機

2019年11月24日 星期日

朱晨麗:一心做媽媽 朱晨麗怕咗福島核輻射 __,朱晨麗,

朱晨麗大嗌好緊張。藝人朱晨麗(朱朱)雖然未婚,但早已決心婚後一定要當媽媽,多年來因擔心日本福島核爆輻射遺留問題,她堅決不肯到當地旅遊,是故當主演台慶劇 ...




朱晨麗大嗌好緊張。


藝人朱晨麗(朱朱)雖然未婚,但早已決心婚後一定要當媽媽,多年來因擔心日本福島核爆輻射遺留問題,她堅決不肯到當地旅遊,是故當主演台慶劇《多功能老婆》落實要到東京拍外景時,她頓時緊張起來:「唔怕一萬只怕萬一,真係唔希望影響到下一代。出發前上網查咗唔少資料,每日好以為自己做心理輔導咁。」


東京外景短短四日,朱朱抵埗前預計拍攝緊密,然而最終卻不算太忙,更有機會暢遊主題樂園:「我仲四處shopping,買咗唔少衫褲鞋襪返嚟,身在東京真係好容易『放血』。」當時正值她其中一位閨密生日,朱朱到處找尋對方喜歡的珍藏版毛公仔,然後親手運返港給對方意外驚喜。


而東京開工前,朱朱與女主角楊千嬅未算相熟,豈料甫埋位便要拍「親熱戲」:「劇情交代我哋一嚟即翹住手shopping兼講是非,好彩總監製陳寶華好似我嘅心理醫生咁,用方法催眠我徹底投入角色,結果我真人係豁咗出去,演出相當『奔放』。」收工後台前幕後即拉隊往品嘗日本正宗鐵板燒,令朱朱大快朵頤,美味程度至今難忘。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!