掃呢頁CODE去手機

2019年11月24日 星期日

郭思(Suey):同《解決師》劇情一樣 郭思扮Social溝仔 __,解決師,

Suey「處女下海」拍劇~模特兒郭思(Suey)早前「處女下海」拍攝無綫劇《解決師》,其清純形象被大眾獲封為新一代「玉女」。雖然Suey首次拍劇,不過 ...




Suey「處女下海」拍劇~


模特兒郭思(Suey)早前「處女下海」拍攝無綫劇《解決師》,其清純形象被大眾獲封為新一代「玉女」。雖然Suey首次拍劇,不過她直言用輕鬆的心態面對,反而表現更好:「最初知道有得拍劇,心情係好興奮,自己事前背熟晒所有對白,因為唔想NG影響到其他人,所以幸好都冇咩NG。」不過只讀熟對白並非足夠,Suey坦言講對白的語速仍在掌握中:「平時習慣講嘢好快,所以講對白嘅時候都好快,好似嗰段字有幾百個字,我一下子就講晒,呢樣嘢都係一個前輩話我知,佢話阿妹唔可以講得咁快,啲觀眾會聽唔切,自己嗰刻先發現有呢個問題,要識得適當時有停頓位。」


至於劇中與丁子朗有感情線,劇情更是女追男,原來現實中她亦曾有此經歷:「當時見到一個男仔完全係自己鍾意嘅類型,本身自己唔係咁鍾意social嘅人,但嗰時只要有佢嘅場合都會去,同埋為咗同佢熟啲,就積極搞gathering,之後大家亦溝通多咗,但最終都冇一齊。因為發現原來鍾意嘅類型,係唔適合拍拖,所以慶幸冇一齊,如果唔係一定受情傷。」Suey又指與子朗更因此劇成為好友,大家會互相提點對方:「拍劇太多人,有時顧及唔到咁多人嘅需要,出鏡前大家都會幫對方睇個妝髮型有冇咩問題,同埋我哋都好緊張大家嘅表現,成日都一齊上監製房睇playback,希望做得更好。」


除了新一代演員令觀眾有新鮮感外,更有視帝王浩信和視后唐詩詠坐鎮,Suey大讚二人均是好老師 :「雖然同浩信唔係好多對手戲,但每次都會同我哋討論鍾唔鍾意咁做,或者覺得點做會好啲,而唔係自己覺得一面好,令我哋新演員好舒服。而詩詠就會教我哋點做得放啲,做自己最真實嘅反應。」


場地:Momentum Fight Club &Sculpting Gym


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!