掃呢頁CODE去手機

2019年11月6日 星期三

【威震越南】《墮落花》演技獲讚賞 溫碧霞開心過被讚靚女 __,溫碧霞,

【威震越南】《墮落花》演技獲讚賞溫碧霞開心過被讚靚女溫碧霞(Irene)最近心情特別靚靚,事業屢奪佳績,除咗擔正主角的新片《墮落花》受到關注入選亞洲電 ...




【威震越南】《墮落花》演技獲讚賞 溫碧霞開心過被讚靚女

溫碧霞(Irene)最近心情特別靚靚,事業屢奪佳績,除咗擔正主角的新片《墮落花》受到關注入選亞洲電影節之外,日前還奪得「The best movie icon」獎,Irene專程飛到越南扮到靚靚出席頒獎禮領獎。

「妲己海潮最受歡迎」

對於被選為香港電影界最具代表標誌,Irene坦言大感意外和驚喜,「我好開心呀,完全冇諗到原來喺越南有咁多人鍾意我,佢哋同我講,好鍾意睇我演嘅電影同電視劇,我竟然而家先知喺越南有咁多粉絲,大家仲話我知,好多部經典角色大家都好鍾意,最受歡迎係妲己同海潮!」

越南美食風景俱佳

Irene也很喜歡越南,並順道與工作人員四出遊覽,她讚越南美食好味,風景也很美。談到會否計劃增拍電影及復出拍劇?她說:「我會堅持重質重量。我答應大家,只要有好劇本一定會再拍電視劇。」她續開心道:「好多人睇完《墮落花》都讚我演得好,真係好開心,呢個角色對我來講係好大突破,被讚演技好,比讚我靚開心好多,哈哈!」


鍾意就快D Share啦!