掃呢頁CODE去手機

2019年11月25日 星期一

黃建東:媽媽有料到 黃建東笑爆:所以我咁好營養 __,黃建東,

係勁嘅!藝人黃建東與母親出席無綫節目《流行經典50年》錄影,透露將母子檔上陣,自彈自唱之餘,母親則充當舞伴一起表演探戈,他說:「媽咪第一次上電視,記得 ...




係勁嘅!


藝人黃建東與母親出席無綫節目《流行經典50年》錄影,透露將母子檔上陣,自彈自唱之餘,母親則充當舞伴一起表演探戈,他說:「媽咪第一次上電視,記得佢8年前喺1廠睇我參加香港先生,當時陳敏之仲係司儀,估唔到有機會一齊上台,我哋都練咗成個月。」更指舞蹈中需抱起母親,事前已被叮囑不要甩手。


東東不諱言演出前夕已緊張,母子二人也沒胃口食飯,是日亦一早到場綵排,務求演出順利。對於母親穿低胸舞衣,盡現豐滿上圍,東東也忍不住取笑一番:「啲朋友睇完媽咪着條裙嘅相,都話知我點解咁好營養。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!