掃呢頁CODE去手機

2019年11月16日 星期六

林志玲:志玲阿媽靚爆鏡!凍齡代表秘方佘詩曼都力推 __,佘詩曼,林志玲,

到底林志玲同佘詩曼呢兩位凍齡女神有咩秘方呢?台模林志玲向來肌膚定身材都恍如少女,凍齡功力深厚完全唔似就快45歲!早前佢難得同媽媽一齊拍廣告,母女檔上陣 ...




到底林志玲同佘詩曼呢兩位凍齡女神有咩秘方呢?


台模林志玲向來肌膚定身材都恍如少女,凍齡功力深厚完全唔似就快45歲!早前佢難得同媽媽一齊拍廣告,母女檔上陣分享全家愛用嘅滴雞精,網友都驚嘆林媽媽同樣駐顏有術,精靈活力十足,優雅氣質絕對同女神級嘅阿女有得揮。


全家都鍾意飲


要令到林媽媽粉墨登場,志玲都笑言唔係咁簡單,仲大爆原來媽媽先係品牌元老粉絲:「因為我媽媽先發現了田原香,我們全家人都是田原香的愛用者,就像我們的老朋友一樣吧,陪伴、呵護我們全家人的健康。」兩母女日日飲田原香滴雞精,唔怪得同樣做到逆齡生長,輕輕鬆鬆達到長閱歷但不留歲月痕迹。


味道似苦瓜雞湯 色胺酸安定情緒


貼心嘅志玲仲第一時間充當大家嘅試食專員:「剛入口的時候會有一點點的苦味,尾勁也會慢慢的回甘,我覺得有一點像媽媽做的苦瓜雞湯,推薦大家試一試。」又解說靈芝獨有嘅「靈芝酸」帶苦味,愈苦代表愈真材實料:「坊間的靈芝補品大多都是膠囊粉狀,但是田原香的靈芝滴雞精,是使用日本『直井靈芝』,以15:1的濃縮比例原料,結合滴雞精的小分子,那就可以讓人體更好吸收。」而田原香滴雞精獲台灣健字號雙效認證,有效抗疲勞同調節免疫力,志玲喺覺得特別攰嘅時候仲會再加碼飲嚟提神,認為由內到外調理,有好嘅身體,先可以繼續做自己鍾意做嘅事。


工作上活潑又畀人滿滿正能量,唔少粉絲都想知道志玲成為正能量女神嘅秘訣,佢亦大方同大家分享:「我常會提醒自己,快樂不是一種性格,而是一種能力,那正能量也不是與生俱來的,它是很努力很努力去貼近,進而擁有的,我覺得生活中大家都有很多的負能量需要排除,親近大自然有療愈人心的作用。」除此之外,原來仲有食療秘方:「滴雞精裏面有一種營養成分,叫『色胺酸(胺基酸的一種)』,它可以幫助安定情緒,紓緩我們的壓力,我覺得飲食其實也會影響人的情緒喔,那吃對食物就能獲得滿滿的正能量。」


佘詩曼唯一推介


此外,香港嘅凍齡代表佘詩曼,歲月一樣無損佢明艷照人,至於講到點保養,原來為食嘅佢最愛飲湯,當佢唔得閒自己煲湯嘅時候,就會飲滴雞精,仲同志玲一樣,有飲用田原香滴雞精嘅習慣!佢話:「2017年開始我通常每星期都會飲三次滴雞精,每次會飲兩包。」其實佢上年做過直播,分享習慣以四神滴雞精做早餐抗疲勞同補充體力,飲完之後精神同面色都好好,就算素顏都會紅卜卜,好似化咗妝咁!佘詩曼仲提大家保養要由內到外,無論幾多歲,都要記住靚嘅第一步始於高質同有營養嘅飲食,又指飲咗田原香滴雞精兩年:「由源頭迎接胺基酸,飲咗兩年真係好滿意,真心唯一推介!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!