掃呢頁CODE去手機

2019年11月13日 星期三

【一路好走】落選港姐黃泆潼痛失親人:昨晚TG帶走了婆婆 __,港姐,黃泆潼,

黃泆潼指控TG帶走了婆婆(FB截圖)黃泆潼分別用中、英文留言指控TG帶走了婆婆,有網民轉發並留言:「藝人黃泆潼嘅婆婆!黑警係唔會知道催淚彈嘅殺傷力有幾 ...




黃泆潼指控TG帶走了婆婆 (FB截圖) 黃泆潼指控TG帶走了婆婆 (FB截圖)


黃泆潼分別用中、英文留言指控TG帶走了婆婆,有網民轉發並留言:「藝人黃泆潼嘅婆婆!黑警係唔會知道催淚彈嘅殺傷力有幾嚴重,一路好走!」《蘋果》致電向黃泆潼了解詳情,她在電話說:「Sorry,我唔答呀!多謝關心,唔回應。」問到心情是否好差?她即cut線。而在她的社交網公開帖文,記者卻見不到這篇關於她婆婆的死訊,應該是只限朋友才能睇到。



多區抗爭遍地開花,克警無止境以武力鎮壓示威者,連月來在多區狂放催淚彈肆虐,好多無辜市民只是上街,都可能會遇到催淚彈放題,在零裝備下不幸中招,加上有指警方疑用過期催淚彈,威脅市民健康。




鍾意就快D Share啦!