掃呢頁CODE去手機

2019年11月13日 星期三

吳岱融:夫妻檔合作拍劇 吳岱融話投資者有着數 __,吳岱融,

吳岱融話太太對拍劇都仲有團火!藝人吳岱融今日現身電台,他稱由於交通阻塞,住在沙頭角道的他花了很長時間才抵達目的地,原本的直播訪問變成錄音訪問,問到對工 ...




吳岱融話太太對拍劇都仲有團火!


藝人吳岱融今日現身電台,他稱由於交通阻塞,住在沙頭角道的他花了很長時間才抵達目的地,原本的直播訪問變成錄音訪問,問到對工作有否影響?他表示:「我盡量照做,我依家新居喺檳城,有工作先飛返嚟香港,我四海為家,我個仔就住喺新加坡,我泰國又有屋。(近期會唔會少咗工作?)有少少,不過我嚟緊2月份會再拍TVB嘅劇,到時可能自己租屋住,拍兩、三個月左右,到時太太都會跟埋一齊嚟。(一齊合作拍劇?)佢肯出嚟拍㗎,佢OK,佢仲有團火,但要啱角色!(你想唔想一齊合作?)好難講,我哋好被動。(飾演夫妻?)我冇所謂,睇角色點分配,但搵我哋兩個一齊拍,最起碼個投資者可以慳番一間房。」由於近期社會爭議趨嚴峻,問到兒子有否擔心其安全,他坦言:「囝囝同外母都好擔心,叫我唔好周圍去,但我冇得唔周圍去,我要做宣傳,我前晚返嚟香港,都係靠個導航兜嚟兜去,希望事件快啲平息,太極端唔好,多啲愛對方。」


黃心穎蒲頭係好事


另外,提到神隱多時的黃心穎終於在社交網站蒲頭,吳岱融認為是好事,並理解她的想法:「好似坐過山車咁,套劇(《牛下女高音》)又話唔播又話重拍,我係佢都會覺得對唔住好多人,唔希望套劇出唔到街。依家同佢講唔使擔心,套劇反應好好,大家都有目共睹,佢同張振朗做得好好,好有火花,其實我覺得工作還工作,觀眾應該將私事同工作分開,邊個都有過失,要有胸襟同原諒人之心,可能有一日我哋都會面對同樣情況。(有冇同佢聯絡?)一直都冇聯絡。(有冇嬲過佢?)冇,後來知可能要補拍,雖然會辛苦,但開心,跟住又話有機會唔播,我拍嘅時候知套劇唔差,但件事連佢(心穎)都控制唔到。」他指結局後一班演員會有飯敍,對於收視有何期望?他說:「我收到好多人反應OK。(拍續集?)應該好難,呢套由全班兄弟,下套變成全部仇人。(你哋劇中個合唱團點?)希望可以搵我哋多啲做騷,可以搵錢,我哋又可以聚吓。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!