掃呢頁CODE去手機

2019年11月13日 星期三

袁詠儀:靚靚晒蛋糕為魔童慶生 網友:好想他呀! __,慶生,王維基,袁詠儀,靚靚,魔童,

魔童話咁快就13歲喇!藝人張智霖(Chilam)同老婆袁詠儀(靚靚)個獨生子張慕童(魔童)尋日13歲生日,靚靚喺社交網分享蛋糕相並留言:「小張😍Mr. ...




魔童話咁快就13歲喇!


藝人張智霖(Chilam)同老婆袁詠儀(靚靚)個獨生子張慕童(魔童)尋日13歲生日,靚靚喺社交網分享蛋糕相並留言:「小張😍Mr. Morton生日快樂🎂」​​​​蛋糕上寫上「Morton Happy birthday」,並插有「13」字樣嘅蠟燭,簡單又有心思。網友見紛紛祝魔童生日快樂,亦有網友留言「小張先生現在已經不願意和蛋糕合照了嗎?好想他呀!」其實想睇魔童個樣,大可以上佢Instagram,魔童不時都會分享踩滑板嘅型爆短片,同爸爸一樣咁Chok㗎!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!