掃呢頁CODE去手機

2019年12月15日 星期日

辛尉(戴辛尉):【霆鋒初戀】拍拖近20年!辛尉嫁梁佩瑚細佬 __,戴辛尉,梁佩瑚,謝霆鋒,

恭喜晒~歌手辛尉和拍拖近20年的前港姐梁佩瑚弟弟梁焯皓結束愛情長跑,於今日舉行婚宴。穿上中式低胸大露背嫁衣的新娘,戴了三對重型龍鳳鈪,行頭十足!而辛尉 ...




恭喜晒~


歌手辛尉和拍拖近20年的前港姐梁佩瑚弟弟梁焯皓結束愛情長跑,於今日舉行婚宴。穿上中式低胸大露背嫁衣的新娘,戴了三對重型龍鳳鈪,行頭十足!而辛尉的藝人好友嚴淑明更陪好姊妹出嫁,一班姊妹團又開心合照。


嚴淑明接受訪問時表示:「我應承咗辛尉會陪佢出嫁,所以今朝凌晨5點鐘起身,7點已經到酒店,新娘子今日超級靚,好幸福,見佢好感動!(你哋點識?)今年已經係我哋相識第8年,我哋真係好好嘅姊妹,佢亦都係我老師,雖然我唔係跟佢學唱歌,但逢我去唱歌,佢都會指點我,我哋係好朋友亦係好師友。」


辛尉是謝霆鋒的初戀情人,她和梁焯皓拍拖後,早幾年已有結婚打算,只是因當時家中有事,加上雙方工作太忙,才暫時放下結婚計劃,不過梁焯皓又覺得和她拍拖多年,也是時候給她名份,故才在去年於梁佩瑚家食圑年飯後,在一家人見證下求她正式求婚。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!