掃呢頁CODE去手機

2019年12月5日 星期四

【46歲嘅Body】除衫騷爆肌阿女反感 森美:連學校船河都唔俾我去 __,森美,

最近唔少人都有追睇《森美旅行團3》,當中夾雜咗唔少森美同丁子朗騷肌鏡頭,兩位操得好fit嘅身材,又真係幾吸睛嘅!唔係講笑,46歲嘅森美企喺22歲嘅丁子 ...






最近唔少人都有追睇《森美旅行團3》,當中夾雜咗唔少森美同丁子朗騷肌鏡頭,兩位操得好fit嘅身材,又真係幾吸睛嘅!唔係講笑,46歲嘅森美企喺22歲嘅丁子朗旁邊,body上面真係冇輸蝕,再睇真啲,應該係森美操得勁過丁子朗添!

遊船河唔預森美

人人都鍾意睇森美騷肌,偏偏森美個前世情人就好憎佢除衫,森美話:「女仔一去到青春期就唔鍾意嗲哋,呢個係天性,覺得嗲哋老土。好似前排我好大隻嘅時候,喺屋企有時除咗件衫,佢會話『你唔好成日除衫啦,著番件衫』直頭佢有啲學校運動遊船河佢叫媽咪去,我問佢點解唔叫我去遊船河,佢會話『費事你一陣又除衫呀!』唔畀我去,我除衫好好,我咁fit!佢話『我就係唔鍾意你除衫呀!』」森美操得咁fit,個女唔鍾意佢除衫唔緊要,老婆鍾意就得講起佢老婆Veronica,不得不讚佢keep得超好,企喺個女旁邊,一啲都唔輸蝕,仲好少女添!

老婆打扮勁少女

睇吓呢日森美同老婆Veronica、阿女行街shopping,Veronica一身打扮係唔係好得先?唔講真係唔會估到佢生咗一仔一女喇!兩公婆先陪個女揀鞋,13歲嘅Charisse好有主見,入到店內睇中一對即試,試上腳啱size就決定買,完全冇三心兩意。相反,睇吓森美同老婆shopping,Veronica好專注咁試衫,森美自己喺度揀衫,個女就玩住電話等佢哋。呢對吊住黃色毛毛嘅耳環,加埋件牛仔褸,綠色長裙,齋睇顏色已經夠晒sharp夠青春咁又係,老公keep得咁好,點會冇女埋身吖!Veronica梗係要keep好啲先得啦,你睇,行行吓佢只係用手拍一拍老公,森美已經咁開心,結婚19年仲可以咁sweet,係用心經營出嚟嘅!

攝錄:陳亦龍

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!