掃呢頁CODE去手機

2019年12月5日 星期四

【陳小春台北演唱會門票火速賣光?】《娛樂百分百》幫忙宣傳惹多年擁躉不滿 __,陳小春,

陳小春台北演唱會,四種價位嘅飛,其中兩種已經賣晒!係賣晒呀!估唔到台灣咁多人撐佢,真係O嘴。是咁的,陳小春首次到台北開演唱會,本以為佢頂住撐警護旗手政 ...






陳小春台北演唱會,四種價位嘅飛,其中兩種已經賣晒!係賣晒呀!估唔到台灣咁多人撐佢,真係O嘴。

是咁的,陳小春首次到台北開演唱會,本以為佢頂住撐警護旗手政協「光環」,應該會被台灣人抵制杯葛,話晒網絡上的確有唔少台灣網民報以噓聲。點知,有人發現陳小春嘅飛其實幾賣得,四種票價中嘅兩款好早已經賣晒,認真大鑊!

不過,好快有熟悉台灣演唱會賣飛生態嘅網民解釋,賣晒好大機會係假象:一係黃牛黨大手入貨等中伏;一係根本賣唔出,於是被有關係嘅機構或人士留起準備免費送出。

原來,「免費送飛」真有其事!台灣知名娛樂新聞節目《娛樂百分百》,就有出post搞送飛活動。有得免費睇騷梗係反應熱烈啦,單係facebook post就有近三千留言,逾九千個點擊「讚好」呀!之但係,嗰九千個「讚好」入面其實八成以上都係「嬲嬲」嚟嘅,呢鑊真係學曾俊華話齋:「嬲嬲上到個鼻。」

至於留言內容,幾乎一面倒聲討,唔單只質疑「陳小春在香港犯法不自首反而來台灣開唱是否想潛逃」,更明言「不可以讓犯人入境台灣」,就算能入境都「寧要陳同佳,不要陳小春」咁話。

為咗幫陳小春送飛,《娛樂百分百》呢次都隨時惹禍上身,事關唔少擁躉都對節目單位表示失望,質問點解要幫中共藝人宣傳。其實無乜點解嘅,節目主持人、台灣土生土長嘅羅志祥都講得出「不用分那麼細,我們都是中國人」啦,同陳小春可謂同氣連枝、同聲同氣!

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!