網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月9日 星期一

陳國峰太太再佗B都係仔 梁競徽證林峯無請飲喜酒 __,林峯,梁烈唯,梁競徽,陳國峰,

陳國峰、梁競徽與林盛斌合作《兄弟幫》多年,現在節目要結束了。
陳國峰太太再佗B都係仔梁競徽證林峯無請飲喜酒陳國峰、梁競徽與林盛斌合作《兄弟幫》多年,現在節目要結束了。陳國峰宣佈太太再次懷孕,現在4個多月都是囝囝。 ...




陳國峰太太再佗B都係仔 梁競徽證林峯無請飲喜酒

陳國峰、梁競徽與林盛斌合作《兄弟幫》多年,現在節目要結束了。

陳國峰宣佈太太再次懷孕,現在4個多月都是囝囝。談到要多賺錢養家,他笑說:「係啊!依家仲要無埋《兄弟幫》添,要拍多啲劇,接多啲工作。」

此外,梁競徽透露剛早前為《使徒行者3》客串,再次跟林峯合作的他,被問到林峯可有請他飲喜酒?他笑說:「有啊!《使徒3》煞科宴飲咗好多杯。(唔方便講?)咁都無,點講啫。(第一次見張馨月?)梗係唔係啦,見過好多次,我係入室兄弟。」

梁競徽與林盛斌依依不捨。
梁競徽與林盛斌依依不捨。





鍾意就快D Share啦!