網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月9日 星期一

陳喬恩:粉絲唔撐同富二代拍拖 陳喬恩首正面回應 __,富二代,陳喬恩,

拍拖係私事~曾經被封為「黃金盛女」之一嘅藝人陳喬恩,早前參加內地綜藝節目《女兒們的戀愛》成功脫離單身行列,同細佢9歲嘅馬來西亞富二代曾偉昌(Alan) ...




拍拖係私事~


曾經被封為「黃金盛女」之一嘅藝人陳喬恩,早前參加內地綜藝節目《女兒們的戀愛》成功脫離單身行列,同細佢9歲嘅馬來西亞富二代曾偉昌(Alan)拍拖,原本係一件開心事,不過佢啲粉絲唔太接受男方,仲喺網上大爆Alan嘅溝女黑歷史,仲話要「脫粉」希望偶像回心轉意!


呢日陳喬恩喺社交網發文想同粉絲傾吓偈,唔少粉絲都留言叫偶像放棄Alan,覺得男方配唔起偶像等等,熱戀中嘅陳喬恩回覆都幾強硬,話做乜嘢都想同粉絲分享包括拍拖:「看完覺得有點可愛,我談戀愛也是沒有隱瞞也跟大家分享,每個人都有自己的想法和喜好,我也沒有強求去支持我的戀愛,有些人能接受有些人無法接受,我覺得都可以,彼此尊重,這才是好的方式。」睇嚟陳喬恩都係決定戀愛至上,相信都唔會理粉絲嘅反對聲音。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!