掃呢頁CODE去手機

2019年12月24日 星期二

【聖誕喜訊】Black bloc發哥現身醫院 胞姐周聰玲話母親病況轉好 __,周潤發,發哥,

發哥今日封口唔講嘢,咁交由胞姐周聰玲代言啦。
【聖誕喜訊】Blackbloc發哥現身醫院胞姐周聰玲話母親病況轉好發哥今日封口唔講嘢,咁交由胞姐周聰玲代言啦。孝順仔周潤發(發哥)今午以一身「Blac ...




【聖誕喜訊】Black bloc發哥現身醫院 胞姐周聰玲話母親病況轉好

發哥今日封口唔講嘢,咁交由胞姐周聰玲代言啦。

孝順仔周潤發(發哥)今午以一身「Black bloc」造型再次現身養和醫院探望母親,發哥發現記者在場等候時,即時禮貌地婉拒做訪問及拍照。不過,發哥於大堂等候升降機時也有友善地跟市民閒聊。

約一小時後,發哥家姐(周聰玲)亦現身醫院,她透露正舉行影展,因此需隔天來探望母親。談到發媽媽情況,周聰玲說:「情形好咗,但係上星期唔得,因為轉天氣,氣管唔妥,啲痰塞住,需要吸氧氣。」談到媽媽何時出院,她表示不太清楚,都是聽醫生意見。另外,問到發哥可有支持她的影展?她說:「細佬平時好低調,戴住漁夫帽遮晒個樣,嚟亦唔會話我知,免得傳媒知。」發哥家姐逗留約15分鐘後離開,並表示沒有跟發哥碰面。




鍾意就快D Share啦!