掃呢頁CODE去手機

2019年12月24日 星期二

黃宗澤正印女友張沙沙 家境富裕曾被韓國CJ睇中做訓練生 __,張沙沙,黃宗澤,

張沙沙近年老公常出現香港,點解嘅?(微博圖片)陳嘉桓同黃宗澤(Bosco)去年初因拍攝邵氏網劇《守護神》而傳出緋聞,有指二人早已共賦同居,直到近日曾與 ...








張沙沙近年老公常出現香港,點解嘅?(微博圖片)



陳嘉桓同黃宗澤(Bosco)去年初因拍攝邵氏網劇《守護神》而傳出緋聞,有指二人早已共賦同居,直到近日曾與黃宗澤喺內地劇集《最好的我們》合作嘅女星張沙沙來港探班(定突擊檢查),陳嘉桓先發現自己原來一直做緊小三,最慘嘅係有傳黃宗澤要求陳嘉桓搬離住處……





有傳張沙沙2015年已經同黃宗澤撻著。



父母都係公務員嘅張沙沙,家境富裕。小時候就已經對表演十分感興趣,06年與韓國CJ娛樂公司簽將,18歲時更登上了央視的舞台,因為青春洋溢的表演被推薦參加「羅馬尼亞國際青少年流行音樂大賽」贏得了大賽特等獎。直到2012年,張沙沙正式以演員身份出道,而佢同黃宗澤,就係喺2015年時合作《最好的我們》而撻著,不過當張沙沙喺劇中只係需於配角,喺百度百科中,甚至連介紹都無份。







來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!