網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月14日 星期六

【回港爆喊】黃心穎憔悴回應冇轉行:我都想繼續向前行 __,黃心穎,

化上淡妝、神色憔悴的心穎接受訪問時說:「大家好,好耐冇見,(邊喊邊説)我好開心,因為我終於返到屋企,我好想趁呢個機會去多謝啲人,好多朋友、好好嘅同事, ...






化上淡妝、神色憔悴的心穎接受訪問時說:「大家好,好耐冇見,(邊喊邊説)我好開心,因為我終於返到屋企,我好想趁呢個機會去多謝啲人,好多朋友、好好嘅同事,尤其係我屋企人,辛苦晒佢哋,甚至乎有啲唔係好識嘅人,佢哋都會send message同留言,去畀咗好多力量我今日企喺度。」



心穎又解釋:「首先我冇改名,亦都冇轉行,(有冇去進修?)都係好努力生活。」被問目前經濟上是否出問題,她說:「喺呢件事發生之後,有好多傳聞,我唔再回答喇。」是否今次回無綫拍劇?她坦言:「工作上嘅嘢冇聽過,(有傳你有層樓冇供要被收?)樓嗰啲已經完成咗。」今次逗留幾耐?她亦未有正面回應:「要見咗屋企人先,sorry!」



傳媒曾聯絡馬國明,問到他是否得知心穎返港消息?馬國明回覆表示:「無回應,謝謝。」





心穎忍不住爆喊講近況,更用手抹眼淚。 心穎忍不住爆喊講近況,更用手抹眼淚。
心穎又解釋自己沒改名,亦未計劃是否轉行。

心穎又解釋自己沒改名,亦未計劃是否轉行。

鍾意就快D Share啦!