網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月14日 星期六

【自拍被捕影片流出】周永恒跪拜警察:阿Sir多謝你,我愛你呀阿Sir __,周永恒,

周永恒於12月10日因涉嫌公眾地方打架被捕,期間對警員又跪又拜長達三分多鐘。近日有相關影片流出,內容清楚可知他跪拜警員的原因有二:一,驚;二,尊重警察 ...






周永恒於12月10日因涉嫌公眾地方打架被捕,期間對警員又跪又拜長達三分多鐘。近日有相關影片流出,內容清楚可知他跪拜警員的原因有二:一,驚;二,尊重警察。

35歲的周永恒獲准保釋後,向傳媒指當時並非跪拜,而是「做瑜伽動作希望令警方冷靜」。不過,從周永恒跪拜警員時用自己電話錄製的影片可見,他清晰說出跪拜警察原因:「驚驚呀,所以要跪,驚!」

之後警員多次要求周永恒站起身來交代案情,又說:「唔習慣低頭同你(周永恒)講嘢。」周永恒表示:「我唔會起身,你唔習慣你嘅事,我尊重你係我自由。」

周永恒不單只怕得要跪,更因為怕而錄影,但警員一樣多次喝令他「熄電話」:「(熄電話!起身啦,熄電話。)熄咗我會驚呀,我開始交代案情喇。」

周永恒「熄咗電話會驚」很正常,畢竟最近幾個月,香港警察執法手段過份暴力,無機影住隨時「唔死一身潺」(其實有機影住都可以很暴力)。所以,當警員開始遮擋周永恒的拍攝時,周永恒越發緊張了:「阿Sir多謝你,我愛你呀阿Sir。佢哋可能開始會對我做任何嘢,我呢刻我唔會自殺,我係健康,多謝各位。我唔會主動去熄呢個錄影,可能佢哋會熄。」「你唔好遮住我開始俾人拉,大家聽住聲音呀……佢哋開始遮住鏡頭喇,救命呀!」最後錄影畫面應是被警員熄掉了。

好奇一問,警察近月進行拘捕時,不都是喜歡對方跪地嗎?有些甚至是以武力逼使對方趴下,為何現在又要周永恒起身才可交代案情了?

據周永恒的錄影片段,他與警察的對話內容大致如下:

警:(可唔可以停一停機?)

周:唔該晒,驚驚呀,所以要跪,驚!其實一直都有錄低㗎唔緊要,繼續錄。

警:(企返起身,呢度公眾地方。我畀第二次警告你,如果你再唔合作。企返起身冷靜交代案情。我會拉你酒後公眾地方行為不檢。)

周:我好合作阿Sir,我開始冷靜交代案情。

警:(麻煩你企返起身,熄咗你電話。)

周:你接唔接受我而家交代案情?

警:(熄電話!起身啦,熄電話!)

周:熄咗我會驚呀,我開始交代案情喇。

警:(我錄晒你唔使驚。)

周:錄晒就多謝,多謝。

警:(企返起身先好無呀?我唔習慣低頭同你講嘢。)

周:我唔會起身,你唔習慣你嘅事,我尊重你係我自由。

警:(唔係唔關我事,依家妨礙我調查……第三次警告,麻煩你聽我指示,同我合作,企返起身交代案情。)

周:阿Sir多謝你,我愛你呀阿Sir。佢哋開始可能會對我有任何嘢,我呢刻我唔會自殺,周永恒先生我呢刻唔會自殺,我係健康,多謝,多謝各位。我唔會主動去熄呢個錄影,可能佢哋會熄,但啱啱已經報咗相應number出嚟,多謝你哋。唔緊要,我哋要嘅係事實,你要我調查,我協助你哋,多謝你哋。我被人打呀阿Sir。

警:(停機停機!起身呀!)

周:你唔好遮住我開始俾人拉,大家聽住聲音呀……佢哋開始遮住鏡頭喇,救命呀!

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!