掃呢頁CODE去手機

2019年12月17日 星期二

陳慧敏:初體驗異地戀 陳慧敏唔諗太多怕錯過更多 __,陳慧敏,

愛一定要及時!剛回到香港的歌手陳慧敏(Vivian)接受訪問時,指昨晚是今次100日之旅最後一天,所以想再與大家分享感覺。談及在土耳其遇上異地情緣P先 ...




愛一定要及時!


剛回到香港的歌手陳慧敏(Vivian)接受訪問時,指昨晚是今次100日之旅最後一天,所以想再與大家分享感覺。談及在土耳其遇上異地情緣P先生,她又說:「自從喺埃及發生咗事(非禮事件),我改變咗計劃,臨時搵啲平機票飛去土耳其,真係想休息吓,好意外地遇到呢個男仔,我哋只係識咗兩星期,都未算係真正嘅男女朋友。」


Vivian回香港時,與P先生在機場互訴心底話,令她覺得可以嘗試開展遠距離戀愛:「都覺得長距離嘅戀愛係好唔容易,但世界咁大,都可以喺土耳其相遇、佢喺中美洲、我喺澳門,真係跨越半個地球嘅距離,都可以喺土耳其相識,互相喜歡,我覺得唔係一件容易嘅事,係上天嘅安排,呢次係30歲以嚟,第一次長距離戀愛,都唔知會唔會成功。」又覺得30歲人,經歷100日之旅,認為好多時諗太多、顧慮太多未來,反且會錯過更多,因此現時要好好把握去愛的機會。


問到兩人如何聯絡感情?她不排除會再飛土耳其,或P先生會飛去她住的澳門,不過以P先生的經濟環境,要他捱貴機票來找她亦非易事,所以現時和對方都是嘗試發展,如真的拍拖自會再報喜。問到如何形容P先生先生,她說:「佢係一個好活潑嘅男仔。」又說經過今次旅行,不會如以前般收埋自己,會好好面對自己,同坦誠面對所有朋友。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!