掃呢頁CODE去手機

2019年12月17日 星期二

林子善:眼濕濕道別!林子善唔做冰室老闆全職演戲 __,林子善,

林子善叫大家見到佢唔好再叫佢老闆,而係叫番佢子善。藝人林子善除咗演藝事業外,亦有進軍飲食業經營冰室,不過佢今日就叫大家以後喺街見到佢,唔好再嗌佢老闆, ...




林子善叫大家見到佢唔好再叫佢老闆,而係叫番佢子善。


藝人林子善除咗演藝事業外,亦有進軍飲食業經營冰室,不過佢今日就叫大家以後喺街見到佢,唔好再嗌佢老闆,而係叫番佢子善,事關佢決定離開冰室,做番全職演員。佢發文:「七年前的一個承諾,令自己成為小老闆;七年後的今日離開,非常完滿感激各位。」


林子善感激同事一直以嚟嘅照顧同幫助,又表示:「照顧老婆囡囡家人,係我未來最大工作,大家一起努力加油😘😘😘離開前同管理員道別時,擁抱一下叔叔感動落淚,搞到我自己即時眼濕濕,祝大坑嘅街坊身體健康,人與人之間愛係好簡單.............💋❤️❤️❤️💋」唔少網友都留言送上祝福及表示支持,好友黃祥興就留言:「唔好做老闆,做老竇過癮啲😁💪👏」睇嚟大家都好期待林子善個女出世呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!