掃呢頁CODE去手機

2019年12月17日 星期二

林更新:清純網紅晒親密合照 林更新新戀情曝光? __,林更新,

林更新有新戀情?現年31歲嘅大陸男星林更新憑電視劇《楚喬傳》爆紅,早前曾被撻着《西遊伏妖篇》拍檔「蜘蛛精」王麗坤,不過今日就有位睇落好清純嘅網紅喺社交 ...




林更新有新戀情?


現年31歲嘅大陸男星林更新憑電視劇《楚喬傳》爆紅,早前曾被撻着《西遊伏妖篇》拍檔「蜘蛛精」王麗坤,不過今日就有位睇落好清純嘅網紅喺社交網上載同林更新親密合照,新戀情疑似曝光!


照片中,林更新戴上帽子及口罩,一身黑衫包到實,而該女生隻手就疑似勾住林更新件衫,二人肩貼肩、頭貼頭自拍,關係似乎非淺!女仔就留言「廈大一日遊」,而尋日亦曾喺社交網晒出喺廈門大學嘅自拍片,但之後又刪除該動態,但衣着打扮係一樣!


被網民發現後,女網紅即刻將帳戶變做私人,不過都立即遭人肉搜尋,原來係1996年出世,仲曾與富二代王思聰有親密互動。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!