網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月22日 星期日

【有品味】請好友屋企做冬 劉嘉玲豪宅曝光 __,劉嘉玲,

呢張嘉玲姐同甄楚倩合照就清楚睇到客廳家居擺設了。
【有品味】請好友屋企做冬劉嘉玲豪宅曝光呢張嘉玲姐同甄楚倩合照就清楚睇到客廳家居擺設了。向來圈中人緣甚廣的劉嘉玲,不時相約好友到家中聚會。原來冬至來臨, ...




【有品味】請好友屋企做冬 劉嘉玲豪宅曝光

呢張嘉玲姐同甄楚倩合照就清楚睇到客廳家居擺設了。

向來圈中人緣甚廣的劉嘉玲,不時相約好友到家中聚會。原來冬至來臨,劉嘉玲相約一班好友張叔平、上山詩鈉、狄波拉與老公鬍鬚Kong及甄楚倩、張叔平等到家中吃冬至飯。相中見劉嘉玲家居富麗堂皇,水晶吊燈襯托著英式布藝梳化及小擺設,旁邊還有她的人像油畫,加埋甚少人選用到的綠色牆身,相當有氣派,所見還有一條樓梯上去主人房。

嘉玲姐請好友到家中做冬。
嘉玲姐請好友到家中做冬。

相中見狄波拉和老公鬍鬚Kong以情侶紅色服裝亮相,果然夠應節。身為女主人的劉嘉玲身穿紅色圖案服裝與好友甄楚倩一起合照時,更依偎著對方,但可見甄楚倩飲到面紅紅,相信當晚玩得很開心,不過相中未見男主人梁朝偉的影蹤。




鍾意就快D Share啦!