網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月22日 星期日

周潤發:周圍收𡃁 周潤發有意退休做行山教練 __,周潤發,

發哥你想做咩都撐你呀!影帝周潤發今日中午時分現身養和,戴上黑色口罩的他透露探望母親,他說:「佢入去身體檢查,聖誕節後就出院。(媽咪身體冇事嗎?)90幾 ...




發哥你想做咩都撐你呀!


影帝周潤發今日中午時分現身養和,戴上黑色口罩的他透露探望母親,他說:「佢入去身體檢查,聖誕節後就出院。(媽咪身體冇事嗎?)90幾歲老人家病。(頭先同佢做冬?)頭先同佢食咗嘢。(唔使戒口?)唔使,依家咩都打爛晒,條喉直入,等佢餵番糊仔就走。(專登嚟陪佢?)佢好精靈,仲趕我走添呀,太太尋日有嚟探佢。」正於休假的他表示未知何時「復工」,笑言有意退休轉行當行山教練:「依家工作都開始式微,我講緊自己啫,平時同啲藝人朋友行山,最新條𡃁係阿鮑(鮑起靜)。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!