掃呢頁CODE去手機

2019年12月17日 星期二

崔碧珈:終於笑番!崔碧珈約媽咪行街療情傷 __,崔碧珈,

雖然同吳浩康甩拖,但崔碧珈仲有媽咪嘅愛同支持!歌手吳浩康日前宣布同36G咪神崔碧珈分手,結束1年情。雖然吳浩康自責未盡男友本分,常因工作忽略另一半,但 ...




雖然同吳浩康甩拖,但崔碧珈仲有媽咪嘅愛同支持!


歌手吳浩康日前宣布同36G咪神崔碧珈分手,結束1年情。雖然吳浩康自責未盡男友本分,常因工作忽略另一半,但崔碧珈就踢爆前男友講大話,連環出Post爆Seed力數對方「扮上進」、「大話精」!事隔幾日,崔碧珈心情似乎平復番好多,仲約咗媽咪去街街療情傷,佢晒出同媽咪嘅溫馨合照並發文:「這一輩子能成為兩母女是緣分,多謝媽咪無時無刻都咁支持我,這份愛是雙向的,願下一輩子我也繼續在你的身邊❤️」網友留言大讚崔媽媽保養得宜,兩母女都咁靚,仲話見到崔碧珈笑番就放心晒!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!