掃呢頁CODE去手機

2019年12月17日 星期二

【贏公仔冧妻兒】張致恒大肚老婆照超聲波嘆路唔易行 __,張致恒,

(IG圖片)
已有一子的張致恒7月宣佈與小6歲粉絲雯雯閃婚,他由於被舊愛踢爆一腳踏五船,形象插水,工作量大減,IG貼的都是湊仔相,張致恒上月底又在IG宣佈妻子懷上第 ...




已有一子的張致恒7月宣佈與小6歲粉絲雯雯閃婚,他由於被舊愛踢爆一腳踏五船,形象插水,工作量大減,IG貼的都是湊仔相,張致恒上月底又在IG宣佈妻子懷上第二胎,並承諾會努力工作讓小孩快樂成長。



太太雯雯日前貼出照BB超聲波片段,看見BB在她腹中非常活躍,雯雯先在IG寫道:「雖然路唔易行,但感恩上天再一次賜我哋一份咁寶貴嘅禮物,我哋會用一生去守護和保護呢個家庭。」張致恒則在IG表示:「好期待啊,一照佢就喺度跳舞畀我睇。」張致恒見老婆陀B情況穩定,昨晚就帶妻兒到中環嘉年華享受家庭樂,輕鬆一下,雯雯更晒出老公給他們玩遊戲贏來的禮物:「爸爸戰利品,好彩我都有贏隻細胡迪畀個仔。」




鍾意就快D Share啦!