掃呢頁CODE去手機

2019年12月19日 星期四

【頭條獨家】拍住麥包金剛做主持 ViuTV新丁蔡寶欣緊張到爆喊 __,Viu,ViuTV,金剛,麥包,麥長青,

24歲的Pony坦承入行終極目標是拍戲做演員,但亦好享受現在主持工作。
【頭條獨家】拍住麥包金剛做主持ViuTV新丁蔡寶欣緊張到爆喊24歲的Pony坦承入行終極目標是拍戲做演員,但亦好享受現在主持工作。去年參加ViuTV《 ...




拍住麥包金剛做主持ViuTV新丁蔡寶欣緊張到爆喊24歲的Pony坦承入行終極目標是拍戲做演員,但亦好享受現在主持工作。去年參加ViuTV《 ...




【頭條獨家】拍住麥包金剛做主持 ViuTV新丁蔡寶欣緊張到爆喊

24歲的Pony坦承入行終極目標是拍戲做演員,但亦好享受現在主持工作。

去年參加ViuTV《廣告女皇》奪得季軍的蔡寶欣(Pony),除了做娛樂新聞《十五分鐘熱度》主持外,最近仲有機會拍住麥包(麥長青)和金剛主持真人騷節目《C9旅行團》,跟兩位前輩同成班師奶去台灣拍外景,Pony坦承超緊張,期間更因自己表現唔好即場爆喊,但兩位前輩反而安慰她,令她相當感動。採訪:杜淑霞

Pony好開心今次跟麥包和金剛合作,學到好多嘢。
Pony好開心今次跟麥包和金剛合作,學到好多嘢。
拍攝期間,Pony覺得靠晒麥包佢哋講嘢,「自己好似好廢咁。」

拍攝期間,Pony覺得靠晒麥包佢哋講嘢,「自己好似好廢咁。」



加入ViuTV後,Pony先演出綜藝節目《我食飯你埋單》,以及最近主持《十五分鐘熱度》,今次《C9旅行團》才算正式主持工作,「《我食飯》我只係個助手仔嚟,唔算係主持,而《十五分鐘》就主要係出外景訪問藝人,都唔係正式嘅主持工作,所以知道今次真係負責主持,有呢次機會真係開心又緊張。」

台灣拍外景時,Pony見導演揸電單車貪玩坐車尾「辣」到起咗個大水泡,「呢個真係好大教訓,差啲開唔到工,以往開工都唔敢貪玩」

台灣拍外景時,Pony見導演揸電單車貪玩坐車尾「辣」到起咗個大水泡,「呢個真係好大教訓,差啲開唔到工,以往開工都唔敢貪玩」
為了挑戰自己,Pony早前參加健美比賽。

為了挑戰自己,Pony早前參加健美比賽。



麥包有爸爸feel

Pony覺得緊張除了有機會正式做主持外,當然要面對兩位經驗豐富的前輩亦是主要原因,「知道同麥包、金剛合作,最初真係好緊張,特別係麥包好似有啲嚴肅咁,不過識落佢反而好似爸爸咁好照顧人,喺台灣時我貪玩坐電單車尾,點知畀死氣喉『辣』到起咗個大水泡,收工時佢仲專登陪我去買藥,真係好好人。」

正因為前輩咁照顧,Pony更加想做啲,反而畀自己更大壓力,最終情緒失控爆煲,「我其實每晚返酒店房都有檢討返,但係始終諗唔到點樣可以做好啲,去到中段有日食午飯時,忍唔住行咗去海邊喊,本嚟喊完繼續開工,但係見到麥包佢哋我又忍唔住喊過,又同佢哋道歉自己做得唔好,佢哋冇怪我仲安慰我,之後拍攝更加畀多啲位我發揮,所以真係好多謝佢哋兩個咁照顧同埋體諒,希望嚟緊節目再有續集可以跟佢哋再學嘢。」

由於愛演戲,Pony參與過不少學生的微電影拍攝工作。

由於愛演戲,Pony參與過不少學生的微電影拍攝工作。

鍾意就快D Share啦!