掃呢頁CODE去手機

2019年12月7日 星期六

黃翠如:洪永城孖女友野外過生日 黃翠如追債嗌笨X __,洪永城,黃翠如,

究竟黃翠如嗌洪永城做笨咩呢?藝人洪永城(Tony)尋日(6日)36歲生日,其螢幕好拍檔黃翠如喺社交網上載一條二人嘅自拍片段賀壽!片中見二人喺一個一望無 ...




究竟黃翠如嗌洪永城做笨咩呢?


藝人洪永城(Tony)尋日(6日)36歲生日,其螢幕好拍檔黃翠如喺社交網上載一條二人嘅自拍片段賀壽!片中見二人喺一個一望無際嘅大草原上,Tony無啦啦依起棚牙,仲發出奇怪聲音,無厘頭勁爆笑!不過,原來佢趁住為老友賀壽為名,向對方追債為實,發文表示:「生日快樂,笨城。話時話,你仲欠我的生日禮物。」網友笑指洪永城叫「笨城」,相當貼切呀!


而Tony今日一早就上載一段片,原來佢去咗行山上大東山睇日出過生日,佢話:「最好嘅生日禮物!」點知傳來一把女仔聲:「唔係我咩?哈哈!」之後Tony影住女友,Sweet爆示愛:「最好嘅生日禮物就係你喇!」真係冧到震呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!