網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月27日 星期一

【逆父母意追夢12年】唔做律師做路人甲 趙希洛拎完最佳女配角:照舊做嘢 __,趙希洛,

今屆萬千星輝頒獎禮,最眾望所歸,當然係馬明拎視帝!不過最佳女配角趙希洛Candice,喺大台捱足12年,佢拎獎,都係實至名歸。出身自有錢家庭嘅Cand ...






今屆萬千星輝頒獎禮,最眾望所歸,當然係馬明拎視帝!不過最佳女配角趙希洛Candice,喺大台捱足12年,佢拎獎,都係實至名歸。

出身自有錢家庭嘅Candice,喺英國讀法律與商業系畢業,唔理屋企人反對,有律師唔做,07年走入電視台追夢,雖然選港姐入到最後五強,但係之後一樣經歷路人甲階段。

不過最令人印象深刻,就喺佢演繹嘅癲婆角色,仲俾網民話佢係TVB御用癲婆。今次拎最佳女配角,都係憑《金宵大廈》入面憶子成狂嘅癲婆角色。

現實中嘅Candice,當然一啲都唔癲,呢日壹仔就見到佢素顏同朋友high tea,唔知佢拎完獎之後,心情平復返未呢?

「很開心,不過也要投入工作,趁有時間與朋友吃點東西」

咁做咗最佳女配角,會唔會忙咗呀?「現在拍攝《踩過界》,昨晚也在拍」。

大家睇到Candice咁努力,相信機會陸續嚟嘅。

攝錄:蕭敬漁

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!