掃呢頁CODE去手機

2020年1月9日 星期四

踏入30歲男友等緊結婚 鄧以婷未Ready唔願做鼠新娘 __,鄧以婷,

鄧以婷主持以外開始拍劇,故想繼續在工作上遇到好機會。
踏入30歲男友等緊結婚鄧以婷未Ready唔願做鼠新娘鄧以婷主持以外開始拍劇,故想繼續在工作上遇到好機會。鄧以婷、袁文傑等到將軍澳電視城出席「一月星辰」 ...




踏入30歲男友等緊結婚 鄧以婷未Ready唔願做鼠新娘

鄧以婷主持以外開始拍劇,故想繼續在工作上遇到好機會。

鄧以婷、袁文傑等到將軍澳電視城出席「一月星辰」活動,鄧以婷將於本月27日踏入30歲,她表示生日時適逢農曆新年,會與家人過兼逗利是。問是否因30歲而低調?她笑說:「本身都低調沒想過慶祝,其實30歲都好似幾重要,但諗諗吓都係算,相信都會有朋友約食飯。」

鄧以婷表示有一位拍拖3、4年的男友,會否怕拜年被催婚?她說:「都有壓力,但我交晒畀佢,佢就話等緊我,但我未Ready,有好多事想做,見到好多朋友、藝人一結婚就生仔。(生日願望做鼠年新娘?)唔係,想遇到好的工作機會,今年主持工作都多,開始接觸拍劇,都有兩套劇拍緊,希望可以keep moving。」




鍾意就快D Share啦!