掃呢頁CODE去手機

2020年1月9日 星期四

最想獲惠英紅投一票 李施嬅戰衣要等陳山聰批准 __,惠英紅,李施嬅,李詩韻,陳山聰,

李施嬅性感現身,想預先感受無綫頒獎禮的緊張氣氛。
最想獲惠英紅投一票李施嬅戰衣要等陳山聰批准李施嬅性感現身,想預先感受無綫頒獎禮的緊張氣氛。李施嬅低胸性感出席酒店宣傳活動,非常搶鏡,她笑說:「過幾日就 ...




最想獲惠英紅投一票 李施嬅戰衣要等陳山聰批准

李施嬅性感現身,想預先感受無綫頒獎禮的緊張氣氛。

李施嬅低胸性感出席酒店宣傳活動,非常搶鏡,她笑說:「過幾日就頒獎禮,感受下緊張氣氛。今年頒獎禮特別緊張,係有機會,不過對手太勁,都有啲驚驚地。」談到最大對手,她坦言當然是兩位影后,說:「紅姐(惠英紅)係影后,自己演技差幾班,最想係紅姐投我一票,有佢認同已經贏晒,信心亦會大增。」她特別多謝網民支持,令她信心大增,16年未從未得過台慶頒獎禮獎項,今次亦有信心得獎。

至於戰衣準備,李施嬅笑說:「我要襯陳山聰,佢一個月前已經畀晒我睇,佢著咩衫,咩牌子。佢咁fashion,我都未必carry到。我已經交畀服裝師搵衫,揀好都要畀陳山聰批准。」




鍾意就快D Share啦!