網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月3日 星期五

【爆相爆片】林子善陪初生囡囡睇黃疸 麒麟臂抱B展現柔情一面 __,林子善,爆相爆片,

(讀者提供/ IG圖片)
林子善太太董佩欣(Kary)日前誕下6.292磅重的B女,子善初為人父即全面停工,陪太太坐月和照顧BB,認真是廿四孝老公和爸爸。昨日子善一家三口現身東 ...




林子善太太董佩欣(Kary)日前誕下6.292磅重的B女,子善初為人父即全面停工,陪太太坐月和照顧BB,認真是廿四孝老公和爸爸。



昨日子善一家三口現身東區醫院,《蘋果》讀者陳小姐透過「爆相爆片」,透露上午9時45分左右,子善抱住B女準備見兒科醫生,陳小姐說:「嗰度係睇黃疸,可能BB黃疸指數擲界,所以要返去覆診,睇吓使唔使照燈。」在醫院內,子善和Kary都戴上口罩,Kary剛剛生完BB,全身黑衫黑褲仍見到腹部微隆;而子善則用一雙麒麟臂,溫柔地抱住囡囡,定眼望到實,似乎擔心囡囡着涼,為她整理衫仔,表現緊張。



由於要等候兩至三小時,其間B女要飲奶,陳小姐說:「見佢太太去咗哺乳室餵人奶,BB都好乖唔係成日喊,聽到佢太太同姑娘講,話噚日掃唔到風,都要姑娘再教過。」陳小姐表示子善好細心,幫太太落街買早餐,又幫太太戴帽,怕太太入風冷親。



子善昨日接受傳媒訪問時,被問到BB黃疸指數有否超標?他以短訊回覆:「非常忙碌、非常享受,唔好意思,呢排未必即時回覆到訊息,傾住咁多先。」而Kary前日則在IG上載子善抱住囡囡的正面相,留言:「我倆個寶貝,第4日啦。」她又tag了老公說:「好在有你在身邊支持我,為咗小乖乖同你我要加油,正能量啲,一切會順利。」



(讀者提供/ IG圖片) 子善用麒麟臂溫柔地抱住囡囡,盡顯父愛。(讀者提供圖片) 子善用麒麟臂溫柔地抱住囡囡,盡顯父愛。(讀者提供圖片)
子善夫婦帶囡囡睇黃疸指數。(讀者提供圖片)

子善夫婦帶囡囡睇黃疸指數。(讀者提供圖片)
太太Kary上載子善抱住囡囡的相片。( IG圖片)

太太Kary上載子善抱住囡囡的相片。( IG圖片)
子善太太未生前,《鐵馬尋橋》一班兄弟都有去探望。( IG圖片)

子善太太未生前,《鐵馬尋橋》一班兄弟都有去探望。( IG圖片)

鍾意就快D Share啦!