網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月8日 星期三

迪麗熱巴:假戲真做!迪麗熱巴上靚仔拍檔屋企過夜? __,迪麗熱巴,

迪麗熱巴被影到上拍檔黃景瑜屋企過夜。現年27歲嘅新疆女神迪麗熱巴一舉一動備受注目,曾與陳偉霆、張彬彬及張雲龍傳出緋聞,但最後都冇下文,不過最近佢與同年 ...




迪麗熱巴被影到上拍檔黃景瑜屋企過夜。


現年27歲嘅新疆女神迪麗熱巴一舉一動備受注目,曾與陳偉霆、張彬彬及張雲龍傳出緋聞,但最後都冇下文,不過最近佢與同年紀嘅大陸靚仔小生黃景瑜拍攝新劇《愛情高級定製》疑假戲真做,擦出愛火花!


有指收工當晚,迪麗熱巴與黃景瑜上咗同一保母車,兩人待到晚上10點幾,女方再轉上男方嘅座駕,最後到男方寓所過夜,之後就冇再蒲頭喇……


而兩人不論劇內定劇外互動都好Sweet,喺上海片場休息時,男方玩貓,女方就同工作人員傾偈,男方隨後拍咗一下迪麗熱巴,就一同上保母車休息,仲有人直擊兩人拍攝期間曾喺同一架車中換衫,感情睇嚟相信唔錯!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!