網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月8日 星期三

鍾晴:鍾晴Lincoln北海道拍拖 只係緣分? __,鍾晴,

有冇咁啱呀?無綫「美女學徒」鍾晴(Karlie)與組合BOP天堂鳥成員Lincoln(許俊豪)去年因滑水爆出緋聞,但二人強調只是朋友,不過近日兩人竟然 ...




有冇咁啱呀?


無綫「美女學徒」鍾晴(Karlie)與組合BOP天堂鳥成員Lincoln(許俊豪)去年因滑水爆出緋聞,但二人強調只是朋友,不過近日兩人竟然各自在社交平台上載到北海道的相片,Lincoln更不慎「洩蜜」,上載了兩人的合照,惹來「拍拖」出埠的嫌疑!


對此Lincoln透過電話回覆,原來兩人「咁啱得咁橋」齊齊於差不多時間,各自與朋友去北海道旅行,他笑言:「到咗之後,我post相上Instagram分享我去咗北海道,Karlie見到相之後就即刻問我係咪去二世古滑雪,一問之下先知道原來佢遲我一日出發,仲要大家住嘅地方只係10分鐘車程,所以就約咗其中一晚同埋一班朋友食飯打邊爐。」


記者打趣兩人真是「千里姻緣一線牽」,去到這麼遠都能相遇,很有緣分,他笑言:「其實都真係幾有緣分,世界咁大,冇相約過之下竟然可以喺異地相遇,呢種感覺都幾得意。(有冇機會進一步發展?)朋友最重要係玩得開心又相處到,依家我哋都係好朋友嘅關係,拍唔拍拖呢啲隨緣,大家都以工作為先。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!