網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月8日 星期三

邱勝翊:王子中招染感冒 Stephy心痛「第三者」 __,Stephy,邱勝翊,鄧麗欣,

陰功豬!武漢肺炎肆虐,加上天氣時凍時熱,真係好容易病,人心惶惶!台灣歌手邱勝翊(王子)突然喺社交網自爆「中咗」,不過大家放心只係普通感冒,佢話:「20 ...




陰功豬!


武漢肺炎肆虐,加上天氣時凍時熱,真係好容易病,人心惶惶!台灣歌手邱勝翊(王子)突然喺社交網自爆「中咗」,不過大家放心只係普通感冒,佢話:「2020跨完年就送我個大禮,感冒,流感進入高峰期,請大家注意保暖,保重身體,健康真的很重要,公眾場合戴口罩保護自己,願你們都活蹦亂跳開心過年。」


而女友鄧麗欣(Stephy)就好心痛,不過唔係因為男友,而係「第三者」愛犬年糕都有啲事要睇醫生,原來有乾眼症:「年糕可能發炎了,最近都眼咪(瞇)咪(瞇)的和流眼膠,還好今天放假可以帶他看醫生,佢一陣見到醫生肯定又騰騰震。」網民都笑話唔知王子會唔會呷年糕醋呢?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!