掃呢頁CODE去手機

2020年1月14日 星期二

錢嘉樂:湯盈盈「捉姦」 錢嘉樂蝦頭奉旨打茄輪 __,楊詩敏,湯盈盈,蝦頭,錢嘉樂,

錢嘉樂和蝦頭奉的演出好到位,觀眾笑聲逼爆會場。湯盈盈仲帶埋兩個囡囡嚟為爸爸打氣。由錢嘉樂、黃智雯、楊詩敏(蝦頭)等主演的舞台劇《今晚打老虎》完成首三場 ...




錢嘉樂和蝦頭奉的演出好到位,觀眾笑聲逼爆會場。湯盈盈仲帶埋兩個囡囡嚟為爸爸打氣。


由錢嘉樂、黃智雯、楊詩敏(蝦頭)等主演的舞台劇《今晚打老虎》完成首三場,獲得一致好評,林盛斌(Bob)、黎諾懿、王君馨、單立文、胡蓓蔚、姚子羚和剛奪得最受歡迎女角色的李施嬅亦有捧場。劇中最令人驚歎,莫過於錢嘉樂雙手放落蝦頭胸上,與及兩人嘴對嘴一幕,每場都令觀眾拍案叫絕。錢嘉樂太太湯盈盈亦有帶同兩位千金到場為爹哋打氣,單立文更對盈盈笑說:「你老公同人打茄輪喎!」令盈盈哭笑不得。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!