網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月21日 星期二

【譚小環老公左右逢源】茶記密鑼緊鼓 渣哥拖老婆攬外母巡業務 __,譚小環,

早前九龍灣一間正進行裝修的店舖外圍,出現大大隻字,寫著:「不反胃通知書,申請中……」。咁識食字搞下gag,之唔係同港人齊上齊落的「渣哥」Eric(蔡強 ...






早前九龍灣一間正進行裝修的店舖外圍,出現大大隻字,寫著:「不反胃通知書,申請中……」。

咁識食字搞下gag,之唔係同港人齊上齊落的「渣哥」Eric(蔡強榮),譚小環老公的傑作!小環夫婦同心創業的小食店《渣哥一九九六》,四年間店舖由一變三,亦因是港人眼中的良心小店,故不時得到廣大市民狠狠地「懲罰」,經常大排長龍。

愛香港地道美食的渣哥,近日由小食店發展到開茶餐廳,二月初正式開張,距離開業尚有個多星期,故茶記裝修密鑼緊鼓,緊張的渣哥更日日去巡視進度。

當日所見,他由樓面、水吧到茶記外圍,統統都仔細視察。對趕工中的每個細節,他都嚴肅處理,跟裝修工人及助手開會時,那種老闆氣場相當迫人,但轉過頭對著兩個女人,渣哥就be water,眼神由凌厲180度變為柔情似水。

當日素顏小環中途現身,她帶著父母陪渣哥巡視新店進度。外母曾經為小食店坐鎮,並親自調校出皇牌魚蛋辣汁,立下大功。故當日外母駕到,渣哥把她如女神般看待,全程將她攬實四圍巡。暖男女婿,渣哥絕對是人辦。對外母的寵幸程度比老婆小環更甚,老婆唔呷醋之餘,還獲批出不反對通知書。

這半年,與港人同行的小環夫婦得人心,故巡視茶記短短半小時,已有鐵粉捉著小環索合照,之後有位中女,經過現場得悉新店是屬他倆,再望一望貼在圍板的招聘廣告,即九秒九決定見工。

一家人睇完新店裝修,便到流浮山食海鮮。壹仔上前了解茶餐廳的進度,小環說:「呢排我地成日開會,因裝修工程已接近七七八八,依家只係等裝修師傅交場。」

至於新店的鎮店皇牌菜,小環同渣哥一人一句:「我哋有個叫『打躉茶餐』。」小環說。老公補充:「仲有一個黑牛黑麵,好正呀!」即時賣花讚花香。

「我哋想開一間大家鍾意來坐,開心又好食嘅食店,所以食物質素好重要,我哋要試好啲菜式先開張。」小環續說。

屬渣哥鐵粉的男神王宗堯,之前由食客變義務店長,曾落舖坐鎮幫手,下月茶記開張,男神會否再次客串做樓面,作為賀禮?

渣哥:「你知佢正職唔係做餐飲,你要佢得閒先得嘅!開張嗰日佢一定嚟,做唔做樓面就難搞啲,佢忙嘛!」。

當日一家人食海鮮,原來是為渣哥慶祝生日,難怪外父外母齊出動。例牌菜問生日願望,渣哥說:「香港快啲冇事,快啲開心番。」壽星佬,承你貴言,壹仔在此祝你新店日日受「懲罰」,客似雲來。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!