網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月21日 星期二

【假㗎啲_】Cammi老貓燒鬚 P圖執到階磚直變曲 __,Cammi,謝芷蕙,

為了擺張靚相上網,女士們各出奇謀,有人落力減肥,有人計盡三七面、就角度,亦有人苦練P圖技術,以修圖技巧補救。早前蔡依林(Jolin)在IG貼出自拍照, ...




為了擺張靚相上網,女士們各出奇謀,有人落力減肥,有人計盡三七面、就角度,亦有人苦練P圖技術,以修圖技巧補救。

早前蔡依林(Jolin)在IG貼出自拍照,不過被人發現P圖,改到身後橫樑凹凸不平,明顯P圖經驗尚淺。不過高手都有失手時候,陳冠希舊愛、o靚模謝芷蕙(Cammi)昨日上載去韓國相,她靠在枱邊托頭影相,上半身超突出、腰圍超細,但細心睇,她身後的階磚牆明顯變形,直線變曲線,難得狂迷們不離不棄仍然留言說:「Beautiful!」

Cammi平時的相片不只上圍時大時細,雙腿亦時長時短,真實身材一直是謎。之前她接受專訪時承認會P圖,至少用兩個apps執相,好講究每個細節,包括燈光、角度、天色、膚色等全部都會執,處理一張相約花15分鐘。

Cammi一直有用開P圖apps,今次階磚變形,明顯是失手。(IG圖片)


執相太多時不時有怪圖。(IG圖片)


真實身材是謎!(IG圖片)


Jolin的自拍照被指改圖,身後橫樑凹凸不平。(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!