掃呢頁CODE去手機

2020年1月3日 星期五

【終於舐到一個句號?】病住都要賺人仔 鄧紫棋緊身皮褲現身內地跨年騷 __,鄧紫棋,

《句號》:「可惜我們終於來到一個句號。」G.E.M.鄧紫棋多年來被指親中舐共,離開前經紀公司蜂鳥音樂之後,唔少人都以為佢「終於舐到一個句號」,唔舐喇。 ...






《句號》:「可惜我們終於來到一個句號。」G.E.M.鄧紫棋多年來被指親中舐共,離開前經紀公司蜂鳥音樂之後,唔少人都以為佢「終於舐到一個句號」,唔舐喇。點知,大陸跨年騷又見到佢,仲著返皮褲添,難怪有網民懷疑佢「想行返回頭路」,呼籲咪再FF佢回歸香港市場。

G.E.M.最近新作品,特別係《WALK ON WATER》同《摩天動物園》兩首歌,好易令人聯想到社會、政治問題,不禁令人產生疑問:「佢係咪唔怕得罪大陸,兼想回歸香港市場?」而事實又的確係,《句號》曾經遲遲未能喺內地上架,疑被打壓。

所以,有部分香港樂迷對佢嘅偏見、態度軟化,甚至認為「佢以前受制於經理人公司逼不得已,而家回復自由身終於可以搵返良知」。點知,似乎都係自作多情,事關一到年底,幫完大陸網站bilibili唱跨年晚會,再為江蘇衛視跨年演唱會站台。

有港網民更發現,香港人喺痛心、悲傷、哀愁中完結2019,更喺催淚煙、暴力、濫捕下開始2020。不過,鄧紫棋IG卻留言話:「祝大家今年劃上完美句號,充滿愛地開始新一年。」直指呢位香港人簡直活喺平行時空離晒地,咪再因為佢幾首歌、幾句歌詞就過分解讀自行幻想,因為人仔絕對可以買斷良知,望望接受西方教育、喺英國殖民地公務員體制下成長嘅一班現任高官而家變成點,就係最佳例子。

不過不得不佩服,重感冒未好返嘅鄧紫棋依然有咁高質嘅現場演唱水準,香港年輕一輩歌手,應該無出其右了,可惜。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!