掃呢頁CODE去手機

2020年1月3日 星期五

楊明:楊明燉湯店被破壞 莊思明:冇影響開舖 __,楊明,莊思明,

莊思明話楊明有份投資的燉湯店照常營業。藝人莊思明客串演出鼠年賀歲片《家有囍事2020》,今晚煞科宴上思明被問到男友楊明有份投資的燉湯店元旦被破壞,她表 ...




莊思明話楊明有份投資的燉湯店照常營業。


藝人莊思明客串演出鼠年賀歲片《家有囍事2020》,今晚煞科宴上思明被問到男友楊明有份投資的燉湯店元旦被破壞,她表示:「啱啱收到通知嘅時候有少少唔開心,預計唔到惟有盡快搶修,希望唔好影響到啲熟客。」


透露生意還好


她透露楊明生意上拍檔連夜已趕返店舖處理:「唔用玻璃呢啲易爛嘅物料,好擔心爛咗爆開會整到人。依家搞掂咗嘞,冇影響開舖,只係冇咁靚仔啫。」談到近日生意額,她坦言:「大氣候之下個個都有影響,我哋都(生意)還好。(喺網畀人鬧會客氣啲?)我不嬲都客氣,會主動了解及反映,希望食物質素有改進。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!